ŠIUO METU PSICHOLOGO GIMNAZIJOJE NĖRA
NELIŪDĖK VIENAS…. ATEIK…. PASAKYK….
Niekas nėra apsaugotas nuo įvairiausių gyvenimo pokyčių, kurie sukelia jausmus. „Jaučiu, vadinasi esu“, – ši citata tinka visiems be išimties žmonėms. Kartais jaučiamės laimingi, patenkinti, linksmi, šmaikštūs, džiaugsmingi, energingi, kartais – liūdni, prislėgti, patyrę nesėkmę moksluose, susipykę su draugais, mokytojais ar tėvais, pavargę, nerimastingi, išsigandę, abejingi ar vieniši. Tai natūralu! Kartais mūsų jausmai ir emocijos gali būti tokie stiprūs, jog atrodo, kad patiems susitvarkyti per sunku…
Gimnazijos psichologo tikslas – padėti mokiniui atgauti dvasinę darną, padėti ir/ar išmokyti spręsti ir įveikti sunkumus bei problemas, tobulinti psichosocialinius įgūdžius, gerinti mokinių, mokytojų tarpasmeninius santykius, gimnazijos psichologinį mikroklimatą.
Gimnazijos psichologo veiklos sritys ir funkcijos:
- Konsultavimas. Mokinių, tėvų (globėjų), mokytojų konsultavimas sprendžiant problemas, bendravimas ir bendradarbiavimas.
- Tyrimas ir įvertinimas. Mokinio galių ir sunkumų vertinimas, asmenybės ir ugdymosi problemas, tarpasmeninių santykių, psichologinės aplinkos mokymo įstaigoje vertinimas ir pan.
- Švietimas. Mokinių, tėvų (globėjų), pedagogų ir visos gimnazijos bendruomenės švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Psichologinių problemų sprendimas ir prevencija. Inicijavimas, rengimas ir įgyvendinimas prevencinių programų, padedančių išvengti psichologinių ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių problemų turinčius vaikus.
Atnaujinta: 2024-09-26