Mokytojų tarybos sudėtis
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje | 
|---|---|---|---|
| 1. | Povilas Tenikis | Matematikos mokytojas metodininkas | Mokytojų tarybos pirmininkas | 
| 2. | Elzbieta Juknevičiūtė | Anglų kalbos mokytoja | Tarybos sekretorė | 
| 3. | Lina Balaišienė | Rusų kalbos vyresnioji mokytoja | Narė | 
| 4. | Dalia Charūnaitė | Matematikos, informacinių technologijų vyresnioji mokytoja | Narė | 
| 5. | Viktorija Gildutienė | Istorijos mokytoja | Narė | 
| 6. | Vida Jodkė | Geografijos vyresnioji mokytoja | Narė | 
| 7. | Žaneta Kazlauskienė | Lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja | Narė | 
| 8. | Zita Narkeliūnaitė | Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė | Narė | 
| 9. | Dalia Raslanienė | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė | Narė | 
| 10. | Rytis Šakys | Technologijų vyresnysis mokytojas | Narys | 
Mokytojų tarybos funkcijos:
- Teikia siūlymų direktoriui dėl ugdymo turinio planavimo principų, reikalingų įsigyti mokymo(-si) priemonių, skaitmenizavimo plėtros;
 - Analizuoja ir svarsto ugdomojo proceso rezultatus, ugdymo planą, pedagoginių darbuotojų, mokinių, savivaldos institucijų pasiūlymus, pareiškimus ir informaciją, susijusią su mokymo tvarka ir ugdymo procesu;
 - Planuoja ir aptaria dalykų, integruojamų programų ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo(-si) priemones bei patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo procese);
 - Svarsto Gimnazijos sanitarinio-higieninio režimo, pedagoginės etikos klausimus ir teikia pasiūlymų direktoriui;
 - Teikia siūlymų direktoriui dėl ugdymo kokybės, ugdymo proceso organizavimo tobulinimo, metinės veiklos planavimo ir kitais klausimais;
 - Renka atstovus į mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją.
 
Mokytojų taryba veikia pagal jos patvirtintą darbo reglamentą.
Mokytojų tarybą reglamentuoja
Atnaujinta: 2025-05-28
    Pamokų laikas
                
                
			
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
	
    
        
