PROJEKTO / VEIKLOS APRAŠAS
Pavadinimas/ tema |
EKOLOGINIS MUILAS IR JO SVARBA |
Anotacija/santrauka |
Projektas mokiniams, skirtas išsiaiškinti, koks svarbus muilas yra žmonių gyvenime. Išmokti kaip ekologišką muilą galima pasigaminti savo rankomis. |
Dalykas/integruojami dalykai |
STEAM, kultūrinis ir įtraukusis ugdymas |
Tikslinė grupė/klasė |
Nuo pirmoko iki dešimtoko |
Laikas/trukmė |
3 valandos |
Vieta/ugdymosi aplinkos |
Chemijos kabinetas |
Priemonės/informacijos šaltiniai |
Priemonės reikalingos veiklai: pateiktys, muilo bazė, muilo formelės, priedai: eteriniai aliejai, dažai, džiovinti priedai, mikrobangė krosnelė. |
Mokymosi tikslai/ugdomos kompetencijos |
Ugdomos kompetencijos: pažintinė, kūrybiškumo, komunikavimo, socialinė ir emocinė. Tikslas. Susipažinimas su muilo gaminimo technologija. Praplėsti žinias apie muilo atsiradimą, jo naudingumą. Ugdyti higienos ir sveikatinimo įgūdžius. |
Veiklų aprašymas |
1. Susipažindinimas su muilo istorija, kita įdomia informacija (pateiktys); 2. Filmuko peržiūra (kaip pasigaminti muilą šaltuoju būdu); https://www.youtube.com/watch?v=BTrkIFbySIY 3. Gaminamas muilas; 4. Pagamintas produktas nešamas namo. |
Vertinimas |
Vertinama formuojamuoju būdu, pagiriant, skatinant, už aktyvų dalyvavimą projekte įrašant pagyrimus ar padėkas. |
Rezultatas |
Mokiniai įgavo žinių apie muilą, higienos svarbą. Išmoko pasigaminti muilą. |
Refleksija/išvados |
Vaikai džiaugėsi pasiektu apčiuopiamu rezultatu- pagamintu muilu, kurį galėjo padovanoti savo artimiesiems. Praplėtė žinias apie muilo svarbą, higieną |
Mokytoja |
Snieguolė Butkutė |
PROJEKTO / VEIKLOS APRAŠAS
Pavadinimas/ tema |
FERMENTINIO GĖRIMO- IMBIERINIO LIMONADO GAMINIMAS |
Anotacija/santrauka |
Projektas mokiniams, skirtas išsiaiškinti, kas yra fermentacija? Išmokti pasigaminti limonadą. |
Dalykas/integruojami dalykai |
STEAM, kultūrinis ir įtraukusis ugdymas |
Tikslinė grupė/klasė |
Nuo pirmoko iki dešimtoko |
Laikas/trukmė |
3 valandos |
Vieta/ugdymosi aplinkos |
Laboratorija |
Priemonės/informacijos šaltiniai |
Priemonės reikalingos veiklai: pateiktys, mikrobangų krosnelė, imbiero šaknis, citrina, cukrus, sausos mielės, dubuo maišymui, plastikiniai buteliai. |
Mokymosi tikslai/ugdomos kompetencijos |
Ugdomos kompetencijos: pažintinė, kūrybiškumo, komunikavimo, socialinė ir emocinė. Tikslas. Susipažinimas su fermentacijos procesu ir jo panaudojimo galimybėmis. Susipažinimas su biotechnologijų sąvoka. |
Veiklų aprašymas |
1. Mielių panaudojimas (pateiktys); 2. Gamybos procesas 3. Pagamintas produktas nešamas namo. |
Vertinimas |
Vertinama formuojamuoju būdu, pagiriant, skatinant, už aktyvų dalyvavimą projekte įrašant pagyrimus ar padėkas. |
Rezultatas |
Mokiniai įgavo žinių apie mielių rūšis, panaudojimo sritis. Suprato fermentacijos procesą. |
Refleksija/išvados |
Vaikai džiaugėsi pasiektu apčiuopiamu rezultatu- pagamintu puikiu limonadu. |
Mokytoja |
Lilijana Mickūnienė |
Atnaujinta: 2025-05-21