STEAM Pamokų planai

PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA

 Integruota STEAM pamoka

 

Mokomasis dalykas

Biologija, fizika, fizinis ugdymas

Tema

Judėjimas

Klasė

I c gimnazistai

Ugdymo tikslas

Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?

Pažinimo- naudodamiesi rankos raumenų veikimu paaiškins, kaip raumenys susitraukia reaguodami į nervinius inpulsus.

 Kūrybiškumo –pristatys rastą informaciją apie įvairių sporto šakų sportininkų raumenys,raumenų darbą.

Skaitmeninė – ieškos informacijos apie sporto įtaką raumenims

Komunikavimo – tinkamai naudoja gamtamokslines sąvokas, skaitmenines technologijas

Mokymo(si) uždavinys

Ko mokiniai išmoks?

Paaiškins, kaip raumenys reaguoja į nervinį impulsą, kada raumenys atlieka darbą.Kaip nuo atliekamo darbo priklauso raumenų struktūra.

S

T

E

A

M

Science – gamtos mokslai

 

Technology – technologijos

Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt.

Informacijos paieška internete, prezentacijos rengimas.

Engineering – inžinerija

Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan.

Surenka informaciją apie robotiką ir raumenų judėjimą, protezus, kineziologiją

Arts – menai ir kūryba

Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas

Tinkamas gautos informacijos pristatymas, apipavidalinimas. Nervinio impulso kelio vaizdavimas.

Math – matematika

Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas

Skaičiuoja, kokį darbą atlieka kojų raumenys, užlipus į 3 mokyklos aukštą.

Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime

Keli konkretūs pavyzdžiai

Supranta kasdieninio  judėjimo  svarbą kaulų, raumenų vystymuisi, sveikatai. Fizinio ugdymo pamokų svarba.

Data

2025-03-19     2025-03-20

Vieta

Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai

Biologijos kabinetas

Trukmė

Nurodyti  trukmę įprastomis val. ir min.  

90 min.

Mokyklos pavadinimas

Vievio gimnazija

Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos

Mokytojo vardas, pavardė

Neprivaloma

Lilijana Mickūnienė , Justinas Mickūnas

___________________________

 

PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA

 Integruota STEAM pamoka

 

Mokomasis dalykas

Chemija, biologija

Tema

Rūgštinių, bazinių ir neutralių tirpalų tyrimas cheminiais  indikatoriais

Klasė

I gimnazistai

Ugdymo tikslas

Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?

Pažinimo remdamiesi indikatoriaus spalvomis, prognozuos pokyčius tirpaluose (vandenilio ir hidroksido jonų santykį) ir priskirs juos baziniams, rūgštiniams arba neutraliems. Kūrybiškumo – savarankiškai žodžiu ir raštu atliks tiriamąjį darbą, taikys pagrindines akademinio ir kūrybinio rašymo strategijas. Palygins šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus

Komunikavimo –  komunikuodamas atskleis savo asmenybę, išreikš save remdamasis gerosios praktikos pavyzdžiais.

Skaitmeninė: ieškos duomenų ir informacijos naudodamasis paprasta paieška skaitmeninėje aplinkoje.

Mokymo(si) uždavinys

Ko mokiniai išmoks?

Dirbdami grupėse analizuos medžiagas ir paaiškins, kaip atpažinti šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus

Indikatorių pagalba.

S

T

E

A

M

Science – gamtos mokslai

Chemija-pritaikys pH skalę aptars, kaip rūgštys ir bazės veikia pH

Biologija- prisimins pH poveikį biologiniams procesams, tokiems kaip fermentų veikla ar dirvožemio rūgštingumas.

Technology – technologijos

Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt.

Prezentacijos rengimas, informacijos paieška internete

Engineering – inžinerija

Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan.

 

Arts – menai ir kūryba

Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas

Remdamiesi pH skale bei pH-metru nustatys gautų tirpalų terpes.

Math – matematika

Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas

Lentelės pildymas

Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime

Keli konkretūs pavyzdžiai

Remdamiesi  gerosios praktikos pavyzdžiais gebės pritaikyti realiame gyvenime:

1) indikatorių pagalba gebės nustatyti tirpalo terpę

2) Pamatę pH reikšmes užrašytas  buitinės chemijos ,bei kosmetikos gaminių etiketėse gebės nustatyti terpę

  Mokiniai  galės patirti pažinimo džiaugsmą, atpažinti ir išmokti dalyvauti sprendžiant įvairias problemas, susijusias tiek su gyvąja, tiek su negyvąja gamta, atsakingai priimti sprendimus

Data

2025-02-13

Vieta

Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai

Chemijos kabinetas

Trukmė

Nurodyti  trukmę įprastomis val. ir min.  

45 min.

Mokyklos pavadinimas

Vievio gimnazija

Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos

Mokytojo vardas, pavardė

Neprivaloma

Snieguolė Butkutė

___________________________

PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA

 Integruota STEAM pamoka

 

Mokomasis dalykas

Chemija, biologija

Tema

Rūgštinių, bazinių ir neutralių tirpalų tyrimas cheminiais  indikatoriais

Klasė

I gimnazistai

Ugdymo tikslas

Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?

Pažinimo remdamiesi indikatoriaus spalvomis, prognozuos pokyčius tirpaluose (vandenilio ir hidroksido jonų santykį) ir priskirs juos baziniams, rūgštiniams arba neutraliems. Kūrybiškumo – savarankiškai žodžiu ir raštu atliks tiriamąjį darbą, taikys pagrindines akademinio ir kūrybinio rašymo strategijas. Palygins šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus

Komunikavimo –  komunikuodamas atskleis savo asmenybę, išreikš save remdamasis gerosios praktikos pavyzdžiais.

Skaitmeninė: ieškos duomenų ir informacijos naudodamasis paprasta paieška skaitmeninėje aplinkoje.

Mokymo(si) uždavinys

Ko mokiniai išmoks?

Dirbdami grupėse analizuos medžiagas ir paaiškins, kaip atpažinti šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus

Indikatorių pagalba.

S

T

E

A

M

Science – gamtos mokslai

Chemija-pritaikys pH skalę aptars, kaip rūgštys ir bazės veikia pH

Biologija- prisimins pH poveikį biologiniams procesams, tokiems kaip fermentų veikla ar dirvožemio rūgštingumas.

Technology – technologijos

Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt.

Prezentacijos rengimas, informacijos paieška internete

Engineering – inžinerija

Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan.

 

Arts – menai ir kūryba

Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas

Remdamiesi pH skale bei pH-metru nustatys gautų tirpalų terpes.

Math – matematika

Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas

Lentelės pildymas

Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime

Keli konkretūs pavyzdžiai

Remdamiesi  gerosios praktikos pavyzdžiais gebės pritaikyti realiame gyvenime:

1) indikatorių pagalba gebės nustatyti tirpalo terpę

2) Pamatę pH reikšmes užrašytas  buitinės chemijos ,bei kosmetikos gaminių etiketėse gebės nustatyti terpę

  Mokiniai  galės patirti pažinimo džiaugsmą, atpažinti ir išmokti dalyvauti sprendžiant įvairias problemas, susijusias tiek su gyvąja, tiek su negyvąja gamta, atsakingai priimti sprendimus

Data

2025-02-13

Vieta

Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai

Chemijos kabinetas

Trukmė

Nurodyti  trukmę įprastomis val. ir min.  

45 min.

Mokyklos pavadinimas

Vievio gimnazija

Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos

Mokytojo vardas, pavardė

Neprivaloma

Snieguolė Butkutė

___________________________

 

PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA

Integruota STEAM pamoka

 

Mokomasis dalykas

Fizika, biologija

Tema

Kūnų plūduriavimas sąlygų tyrimas

Klasė

I gimnazistai

Ugdymo tikslas

Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?

Pažinimo, kūrybiškumo, komunikavimo, socialinė, emocinė kompetencijos.

Mokymo(si) uždavinys

Ko mokiniai išmoks?

Naudodamiesi laboratorionio darbo  aprašymu ir mokytojo pagalba, dirbdami  komandose ištirs kūnų plūduriavimo sąlygas: apskaičiuos Archimedo  ir sunkio  jėgas, išstumto vandens kiekį.

S

T

E

A

M

Science – gamtos mokslai

Fizikinių dydžių matavimas, tyrimo eigos planavimas, hipotezės kėlimas. Atliekamas tyrimas – skirtingos masės ir tūrio kūnai nardinami į vandenį, matuojama/skaičiuojama  Archimedo jėga.

Technology – technologijos

Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt.

Naudojami prietaisai masei, tūriui, išstumto vandens kiekiui  nustatyti.

Kompiuteris naudojamas informacijos (medžiagų tankių) paieškai ir aprašo pildymui.

Darbas su  elektroninėmis svarstyklėmis. Skaičiuotuvas.

Engineering – inžinerija

Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan.

Praktinių  žinių  taikymas apie plaukiojančius objektus, projektavimas, jų kūrimas.

Arts – menai ir kūryba

Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas

Praktikos darbo aprašo pildymas, situacijų modeliavimas, patogiausio matavimo būdo pasirinkimas.

Math – matematika

Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas

Kūno tūrio skaičiavimas, tankio skaičiavimas, Archimedo jėgos skaičiavimas, vidutinės vertės skaičiavimas.

Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime

Keli konkretūs pavyzdžiai

Žinos, nuo ko priklausi vandenyje  kūnus veikianti Archimedo jėga. Šias žinias galės pritaikyti praktikoje , mokės reguliuoti kūno panirimo vandenyje lygį (žinos, ką ir kaip reikia pakeisti, jei nori, kad kūnas plūduriuotų paviršiuje arba nuskęstų).

Data

Balandis

Vieta

Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai

Fizikos kabinetas

Trukmė

Nurodyti  trukmę įprastomis val. ir min.  

45 min.

Mokyklos pavadinimas

Vievio  gimnazija

Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos

 

Mokytojo vardas, pavardė

Neprivaloma

Onutė  Fylnerytė

 

PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA

Integruota STEAM pamoka

 

Mokomasis dalykas

Fizika, matematika

Tema

Masės centro  tyrimas

Klasė

I gimnazistai

Ugdymo tikslas

Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?

Pažinimo kompetencija:

Kūrybiškumo kompetencija:

  • Braižys figūras.
  • Gamins erdvinius taisyklingų figūrų modelius.

Komunikavimo kompetencija:

  • Kelia klausimus, ieško atsakymų į klausimus nagrinėdami tyrimų duomenis.

Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija:

  • Išklauso kitų nuomonę, ją gerbia ir drąsiai pats kelia klausimus.

Bendradarbiauja dirbant grupėje.

Mokymo(si) uždavinys

Ko mokiniai išmoks?

Naudodamiesi laboratorinio darbo  aprašymu ir mokytojo pagalba, mokosi  apibrėžti  ir praktiškai  nustatyti  kūno  masės (sunkio) centrą.

S

T

E

A

M

Science – gamtos mokslai

Fizika – praktinis darbas „ Masės centro“  nustatymas.

Matematika – primins taisiklingų figūrų kūno  formos masės centrus.

Technology – technologijos

Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt.

Naudojami programa www. Geogebra.org braižo geometrines figūras ir  jas analizuodami ieško  masės centro.  

Engineering – inžinerija

Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan.

Taisyklingų figūrų projektavimas.

Arts – menai ir kūryba

Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas

Atliekant praktinį darbą, braižoma figūra, iškerpama, ieškomas masės centras.

Math – matematika

Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas

Primenama, kas yra taisyklingosos figūros ir kad taisyklingosios figūros masės centras yra geometrineme centre.

Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime

Keli konkretūs pavyzdžiai

Gebės surasti kiekvieno  kūno  masės centrą.

Data

2025-03-04,05

VietaPaprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai

Fizikos kabinetas

Trukmė

Nurodyti  trukmę įprastomis val. ir min.  

45 min.

Mokyklos pavadinimas

Vievio gimnazija

Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos

 

Mokytojo vardas, pavardė

Neprivaloma

Onutė Fylnerytė

___________________________

Atnaujinta: 2025-05-21
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 08.00 – 08.45
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.00 – 13.45
  • 7. 13.55 – 14.40
  • 8. 14.50 – 15.35
  • 9. 15.45 – 16.30