PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA
Integruota STEAM pamoka
Mokomasis dalykas |
Biologija, fizika, fizinis ugdymas |
|
Tema |
Judėjimas |
|
Klasė |
I c gimnazistai |
|
Ugdymo tikslas Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai? |
Pažinimo- naudodamiesi rankos raumenų veikimu paaiškins, kaip raumenys susitraukia reaguodami į nervinius inpulsus. Kūrybiškumo –pristatys rastą informaciją apie įvairių sporto šakų sportininkų raumenys,raumenų darbą. Skaitmeninė – ieškos informacijos apie sporto įtaką raumenims Komunikavimo – tinkamai naudoja gamtamokslines sąvokas, skaitmenines technologijas |
|
Mokymo(si) uždavinys Ko mokiniai išmoks? |
Paaiškins, kaip raumenys reaguoja į nervinį impulsą, kada raumenys atlieka darbą.Kaip nuo atliekamo darbo priklauso raumenų struktūra. |
|
S T E A M |
Science – gamtos mokslai |
|
Technology – technologijos Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt. |
Informacijos paieška internete, prezentacijos rengimas. |
|
Engineering – inžinerija Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan. |
Surenka informaciją apie robotiką ir raumenų judėjimą, protezus, kineziologiją |
|
Arts – menai ir kūryba Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas |
Tinkamas gautos informacijos pristatymas, apipavidalinimas. Nervinio impulso kelio vaizdavimas. |
|
Math – matematika Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas |
Skaičiuoja, kokį darbą atlieka kojų raumenys, užlipus į 3 mokyklos aukštą. |
|
Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime Keli konkretūs pavyzdžiai |
Supranta kasdieninio judėjimo svarbą kaulų, raumenų vystymuisi, sveikatai. Fizinio ugdymo pamokų svarba. |
|
Data |
2025-03-19 2025-03-20 |
|
Vieta Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai |
Biologijos kabinetas |
|
Trukmė Nurodyti trukmę įprastomis val. ir min. |
90 min. |
|
Mokyklos pavadinimas |
Vievio gimnazija |
|
Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos |
– |
|
Mokytojo vardas, pavardė Neprivaloma |
Lilijana Mickūnienė , Justinas Mickūnas |
___________________________
PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA
Integruota STEAM pamoka
Mokomasis dalykas |
Chemija, biologija |
|
Tema |
Rūgštinių, bazinių ir neutralių tirpalų tyrimas cheminiais indikatoriais |
|
Klasė |
I gimnazistai |
|
Ugdymo tikslas Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai? |
Pažinimo remdamiesi indikatoriaus spalvomis, prognozuos pokyčius tirpaluose (vandenilio ir hidroksido jonų santykį) ir priskirs juos baziniams, rūgštiniams arba neutraliems. Kūrybiškumo – savarankiškai žodžiu ir raštu atliks tiriamąjį darbą, taikys pagrindines akademinio ir kūrybinio rašymo strategijas. Palygins šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus Komunikavimo – komunikuodamas atskleis savo asmenybę, išreikš save remdamasis gerosios praktikos pavyzdžiais. Skaitmeninė: ieškos duomenų ir informacijos naudodamasis paprasta paieška skaitmeninėje aplinkoje. |
|
Mokymo(si) uždavinys Ko mokiniai išmoks? |
Dirbdami grupėse analizuos medžiagas ir paaiškins, kaip atpažinti šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus Indikatorių pagalba. |
|
S T E A M |
Science – gamtos mokslai |
Chemija-pritaikys pH skalę aptars, kaip rūgštys ir bazės veikia pH Biologija- prisimins pH poveikį biologiniams procesams, tokiems kaip fermentų veikla ar dirvožemio rūgštingumas. |
Technology – technologijos Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt. |
Prezentacijos rengimas, informacijos paieška internete |
|
Engineering – inžinerija Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan. |
|
|
Arts – menai ir kūryba Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas |
Remdamiesi pH skale bei pH-metru nustatys gautų tirpalų terpes. |
|
Math – matematika Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas |
Lentelės pildymas |
|
Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime Keli konkretūs pavyzdžiai |
Remdamiesi gerosios praktikos pavyzdžiais gebės pritaikyti realiame gyvenime: 1) indikatorių pagalba gebės nustatyti tirpalo terpę 2) Pamatę pH reikšmes užrašytas buitinės chemijos ,bei kosmetikos gaminių etiketėse gebės nustatyti terpę Mokiniai galės patirti pažinimo džiaugsmą, atpažinti ir išmokti dalyvauti sprendžiant įvairias problemas, susijusias tiek su gyvąja, tiek su negyvąja gamta, atsakingai priimti sprendimus |
|
Data |
2025-02-13 |
|
Vieta Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai |
Chemijos kabinetas |
|
Trukmė Nurodyti trukmę įprastomis val. ir min. |
45 min. |
|
Mokyklos pavadinimas |
Vievio gimnazija |
|
Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos |
– |
|
Mokytojo vardas, pavardė Neprivaloma |
Snieguolė Butkutė |
___________________________
PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA
Integruota STEAM pamoka
Mokomasis dalykas |
Chemija, biologija |
|
Tema |
Rūgštinių, bazinių ir neutralių tirpalų tyrimas cheminiais indikatoriais |
|
Klasė |
I gimnazistai |
|
Ugdymo tikslas Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai? |
Pažinimo remdamiesi indikatoriaus spalvomis, prognozuos pokyčius tirpaluose (vandenilio ir hidroksido jonų santykį) ir priskirs juos baziniams, rūgštiniams arba neutraliems. Kūrybiškumo – savarankiškai žodžiu ir raštu atliks tiriamąjį darbą, taikys pagrindines akademinio ir kūrybinio rašymo strategijas. Palygins šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus Komunikavimo – komunikuodamas atskleis savo asmenybę, išreikš save remdamasis gerosios praktikos pavyzdžiais. Skaitmeninė: ieškos duomenų ir informacijos naudodamasis paprasta paieška skaitmeninėje aplinkoje. |
|
Mokymo(si) uždavinys Ko mokiniai išmoks? |
Dirbdami grupėse analizuos medžiagas ir paaiškins, kaip atpažinti šarminius, rūgštinius ir neutraliuosius tirpalus Indikatorių pagalba. |
|
S T E A M |
Science – gamtos mokslai |
Chemija-pritaikys pH skalę aptars, kaip rūgštys ir bazės veikia pH Biologija- prisimins pH poveikį biologiniams procesams, tokiems kaip fermentų veikla ar dirvožemio rūgštingumas. |
Technology – technologijos Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt. |
Prezentacijos rengimas, informacijos paieška internete |
|
Engineering – inžinerija Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan. |
|
|
Arts – menai ir kūryba Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas |
Remdamiesi pH skale bei pH-metru nustatys gautų tirpalų terpes. |
|
Math – matematika Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas |
Lentelės pildymas |
|
Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime Keli konkretūs pavyzdžiai |
Remdamiesi gerosios praktikos pavyzdžiais gebės pritaikyti realiame gyvenime: 1) indikatorių pagalba gebės nustatyti tirpalo terpę 2) Pamatę pH reikšmes užrašytas buitinės chemijos ,bei kosmetikos gaminių etiketėse gebės nustatyti terpę Mokiniai galės patirti pažinimo džiaugsmą, atpažinti ir išmokti dalyvauti sprendžiant įvairias problemas, susijusias tiek su gyvąja, tiek su negyvąja gamta, atsakingai priimti sprendimus |
|
Data |
2025-02-13 |
|
Vieta Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai |
Chemijos kabinetas |
|
Trukmė Nurodyti trukmę įprastomis val. ir min. |
45 min. |
|
Mokyklos pavadinimas |
Vievio gimnazija |
|
Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos |
– |
|
Mokytojo vardas, pavardė Neprivaloma |
Snieguolė Butkutė |
___________________________
PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA
Integruota STEAM pamoka
Mokomasis dalykas |
Fizika, biologija |
|
Tema |
Kūnų plūduriavimas sąlygų tyrimas |
|
Klasė |
I gimnazistai |
|
Ugdymo tikslas Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai? |
Pažinimo, kūrybiškumo, komunikavimo, socialinė, emocinė kompetencijos. |
|
Mokymo(si) uždavinys Ko mokiniai išmoks? |
Naudodamiesi laboratorionio darbo aprašymu ir mokytojo pagalba, dirbdami komandose ištirs kūnų plūduriavimo sąlygas: apskaičiuos Archimedo ir sunkio jėgas, išstumto vandens kiekį. |
|
S T E A M |
Science – gamtos mokslai |
Fizikinių dydžių matavimas, tyrimo eigos planavimas, hipotezės kėlimas. Atliekamas tyrimas – skirtingos masės ir tūrio kūnai nardinami į vandenį, matuojama/skaičiuojama Archimedo jėga. |
Technology – technologijos Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt. |
Naudojami prietaisai masei, tūriui, išstumto vandens kiekiui nustatyti. Kompiuteris naudojamas informacijos (medžiagų tankių) paieškai ir aprašo pildymui. Darbas su elektroninėmis svarstyklėmis. Skaičiuotuvas. |
|
Engineering – inžinerija Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan. |
Praktinių žinių taikymas apie plaukiojančius objektus, projektavimas, jų kūrimas. |
|
Arts – menai ir kūryba Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas |
Praktikos darbo aprašo pildymas, situacijų modeliavimas, patogiausio matavimo būdo pasirinkimas. |
|
Math – matematika Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas |
Kūno tūrio skaičiavimas, tankio skaičiavimas, Archimedo jėgos skaičiavimas, vidutinės vertės skaičiavimas. |
|
Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime Keli konkretūs pavyzdžiai |
Žinos, nuo ko priklausi vandenyje kūnus veikianti Archimedo jėga. Šias žinias galės pritaikyti praktikoje , mokės reguliuoti kūno panirimo vandenyje lygį (žinos, ką ir kaip reikia pakeisti, jei nori, kad kūnas plūduriuotų paviršiuje arba nuskęstų). |
|
Data |
Balandis |
|
Vieta Paprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai |
Fizikos kabinetas |
|
Trukmė Nurodyti trukmę įprastomis val. ir min. |
45 min. |
|
Mokyklos pavadinimas |
Vievio gimnazija |
|
Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos |
|
|
Mokytojo vardas, pavardė Neprivaloma |
Onutė Fylnerytė |
PAMOKOS / UGDYMO VEIKLOS PLANO FORMA
Integruota STEAM pamoka
Mokomasis dalykas |
Fizika, matematika |
|
Tema |
Masės centro tyrimas |
|
Klasė |
I gimnazistai |
|
Ugdymo tikslas Kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai? |
Pažinimo kompetencija: Kūrybiškumo kompetencija:
Komunikavimo kompetencija:
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija:
Bendradarbiauja dirbant grupėje. |
|
Mokymo(si) uždavinys Ko mokiniai išmoks? |
Naudodamiesi laboratorinio darbo aprašymu ir mokytojo pagalba, mokosi apibrėžti ir praktiškai nustatyti kūno masės (sunkio) centrą. |
|
S T E A M |
Science – gamtos mokslai |
Fizika – praktinis darbas „ Masės centro“ nustatymas. Matematika – primins taisiklingų figūrų kūno formos masės centrus. |
Technology – technologijos Tinka tiek paprastos, tiek išmanio-sios: darbas kompiuteriu, informa-cijos paieška internete ir kt. |
Naudojami programa www. Geogebra.org braižo geometrines figūras ir jas analizuodami ieško masės centro. |
|
Engineering – inžinerija Praktinis žinių taikymas įvairiose technikos sferose, įvairių įtaisų, technologinių sistemų ir procesų projektavimas, kūrimas ir pan. |
Taisyklingų figūrų projektavimas. |
|
Arts – menai ir kūryba Gali būti tiesiog kūrybiškumo ugdymas |
Atliekant praktinį darbą, braižoma figūra, iškerpama, ieškomas masės centras. |
|
Math – matematika Įvairūs skaičiavimai ir / ar matema-tinio, loginio mąstymo ugdymas |
Primenama, kas yra taisyklingosos figūros ir kad taisyklingosios figūros masės centras yra geometrineme centre. |
|
Įgytų žinių ir / ar gebėjimų poreikis kasdieniame gyvenime Keli konkretūs pavyzdžiai |
Gebės surasti kiekvieno kūno masės centrą. |
|
Data |
2025-03-04,05 |
|
VietaPaprasta klasė, mokyklos laboratorija, ... Jei išvyka – adresas (ir internetinis), kontaktai |
Fizikos kabinetas |
|
Trukmė Nurodyti trukmę įprastomis val. ir min. |
45 min. |
|
Mokyklos pavadinimas |
Vievio gimnazija |
|
Mokytojo patarimai po pamokos / ugdymo veiklos |
|
|
Mokytojo vardas, pavardė Neprivaloma |
Onutė Fylnerytė |
___________________________
Atnaujinta: 2025-05-21