Spalio mėnesio viena savaitė yra skirta mokinių emocinės sveikatos stiprinimui. Vievio gimnazijos mokiniai paminėjo Pasaulinę psichikos sveikatos dieną: 8B (auklėtoja Irena Baliūnienė), 8C (auklėtoja Vaida Veršylaitė), IIC (auklėtoja Žaneta Kazlauskienė) klasių mokiniai kūrė „Geros savijautos koliažą“. Vaikų emocinė gerovė - tai gebėjimas būti savarankiškiems ir laimingiems, pažinti savo emocijas, pasitikėti savimi, būti dėmesingiems kitiems, atspariems patiriant sunkumus. Emociniai ryšiai, susiformavę klasės kolektyve, didina vaikų savivertę bei pasitikėjimą. Siekiant turėti tvirtą draugiškų tarpusavio santykių pagrindą bei gerinant psichologinę atmosferą klasės bendruomenėje, svarbus jaunų žmonių įsitraukimas į emocinės gerovės siekimo procesą. Bendraklasiai gali atlikti svarbų vaidmenį palaikydami bendravimo problemų turinčius bendruomenės narius. Klasės valandėlių metu mokiniai ir smagiai, ir naudingai praleido laiką bendraudami, diskutuodami, pasipasakodami patikimam draugui, reiškė („išsikrovė“) emocijas kurdami. Socialinis emocinis ugdymas susijęs su vaikų gyvenimo sėkmingumu. Jauno žmogaus emocijos yra pagrindinis jo asmenybės energijos šaltinis. Socialiniame gyvenime svarbūs ir turi būti ugdomi visi emocinio intelekto komponentai: komunikavimas, bendradarbiavimas, gebėjimas dirbti grupėje, gebėjimas suprasti kitus, pagalba, motyvacija, savęs suvokimas.
Visuomenei privalu atkreipti dėmesį į jaunų žmonių emocinės gerovės svarbą, gerinti vaikų psichikos sveikatą ir gerovę, kartu kurti laimingesnę visuomenę.
Moksleivių darbai demonstruojami gimnazijos fojė.
Violeta Kerševičienė, visuomenės sveikatos specialistė